Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní trendy v přeplňování spalovacích motorů
Podhora, David ; Zubík, Martin (oponent) ; Knotek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je shrnutí základních poznatků o přeplňování spalovacích motorů, přičemž důraz je kladen zejména na moderní trendy tohoto oboru. První dvě kapitoly jsou zaměřeny na základní principy a důvody použití přeplňování. Dále jsou v práci popsány jednotlivé prvky systémů přeplňování a jejich možné uspořádání. Poslední část se zabývá nejaktuálnějšími moderními trendy v přeplňování spalovacích motorů.
Chlazení stlačeného vzduchu pro spalovací motor kategorie CDS SEMI-PRO
Novozámský, Richard ; Bazala, Jiří (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nového systému chlazení stlačeného vzduchu pro přeplňovaný motor použitý v kategorii závodu CDS Semi-Pro. První část práce je zaměřená na analýzu vnějších podmínek ovlivňující návrh systému. Druhá část se věnuje simulacím výkonových parametrů motoru. Ve třetí části je proveden návrh dvou nových systémů a návrh metodiky testování. Poslední část se věnuje zpětnému dosazení reálných parametrů do výpočtového modelu, ověřením výsledků a zhodnocením navržených systémů.
Zvýšení výkonových parametrů motoru AR67203
Smilek, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přeplňováním zážehových spalovacích motorů a vlivy konstrukčních řešení na konečný výkon. Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodné úpravy motoru AR67203 ve voze Alfa Romeo 155Q4 tak, aby dosáhl výrazně lepších výkonových parametrů a konstantního krouticího momentu v co nejširším rozsahu otáček. Proto v práci rozebírám konstrukční řešení a úpravy, které mají vliv na celkový výkon motoru a jejich vhodnou aplikaci na daný motor. Důležitým bodem je volba turbodmychadla, které bude účinně spolupracovat s upraveným motorem. Pro tento účel slouží návrhový výpočet a následné simulace v programu Lotus Engine Simulation. Zmiňuji také informace o naprogramování řídící jednotky. Získané výsledky, stejně jako praktický výstup v podobě naměřených výkonových parametrů již upraveného motoru, hodnotím v závěru.
Vliv teploty plnícího vzduchu na parametry přeplňovaného motoru
Bárta, Jiří
Tato diplomová práce na téma ,Vliv teploty plnícího vzduchu na parametry přeplňovaného motoru, se zabývá v první části termodynamikou spalovacích motorů. V další části jsou popisovány jednotlivé systémy přeplňování spalovacích motorů a systémy chlazení plnicího vzduchu přeplňovaných motorů. Závěrečná část je věnována rozboru naměřených dat. Měření proběhlo v testovacích laboratořích společnosti XXX v Brně. Cílem této práce je určit jaký vliv má teplota nasávaného vzduchu na parametry přeplňovaného motoru.
Chlazení stlačeného vzduchu pro spalovací motor kategorie CDS SEMI-PRO
Novozámský, Richard ; Bazala, Jiří (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nového systému chlazení stlačeného vzduchu pro přeplňovaný motor použitý v kategorii závodu CDS Semi-Pro. První část práce je zaměřená na analýzu vnějších podmínek ovlivňující návrh systému. Druhá část se věnuje simulacím výkonových parametrů motoru. Ve třetí části je proveden návrh dvou nových systémů a návrh metodiky testování. Poslední část se věnuje zpětnému dosazení reálných parametrů do výpočtového modelu, ověřením výsledků a zhodnocením navržených systémů.
Moderní trendy v přeplňování spalovacích motorů
Podhora, David ; Zubík, Martin (oponent) ; Knotek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je shrnutí základních poznatků o přeplňování spalovacích motorů, přičemž důraz je kladen zejména na moderní trendy tohoto oboru. První dvě kapitoly jsou zaměřeny na základní principy a důvody použití přeplňování. Dále jsou v práci popsány jednotlivé prvky systémů přeplňování a jejich možné uspořádání. Poslední část se zabývá nejaktuálnějšími moderními trendy v přeplňování spalovacích motorů.
Zvýšení výkonových parametrů motoru AR67203
Smilek, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přeplňováním zážehových spalovacích motorů a vlivy konstrukčních řešení na konečný výkon. Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodné úpravy motoru AR67203 ve voze Alfa Romeo 155Q4 tak, aby dosáhl výrazně lepších výkonových parametrů a konstantního krouticího momentu v co nejširším rozsahu otáček. Proto v práci rozebírám konstrukční řešení a úpravy, které mají vliv na celkový výkon motoru a jejich vhodnou aplikaci na daný motor. Důležitým bodem je volba turbodmychadla, které bude účinně spolupracovat s upraveným motorem. Pro tento účel slouží návrhový výpočet a následné simulace v programu Lotus Engine Simulation. Zmiňuji také informace o naprogramování řídící jednotky. Získané výsledky, stejně jako praktický výstup v podobě naměřených výkonových parametrů již upraveného motoru, hodnotím v závěru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.